Rik blomning!

För några veckor sedan, när vår första laddning av pelargoner kom hem var jag tvungen att ersätta gamla fula blommor med nya fräscha i fönstret hemma. En rosa pelargon som drar lite åt lax fick det bli.

Nu har jag även provat en ny växtnäring som Hasselfors introducerat. Det ser ut som en treoburk och man gör precis på samma sätt som med värktabletten. Ner med brustabletten i kannan och vips så har du en näring till både dina gröna och blommande växter. Enkelt och helt omöjligt att dosera fel.

Nu har som sagt mina pelargoner fått sina tabletter och kolla, dom är helt galna. Vilken blomsterprakt!

Så tabletterna kan jag varmt rekommendera. Vi säljer dom för endast 49kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0